19 gânduri despre “Fr.PUIU din Hunedoara (Mărturie în Bis.”MARANATA”Vulcan)

  1. binecuvintati sa fiti de DOMNUL!!!
    caut cu disperare sa dau de fratele puiu stefan. daca ati putea sa ma ajutati sa-mi trimitet-ti informatii pe adresa de e-mail. este vorba de o cauza, de fetita mea care este foarte -foarte bolnava. as dori foarte mult sa pot vb cu fr. puiu! va multumesc!

    Apreciază

  2. as dori mult ca sa iau legatura cu fratele Puiu,pentru ca sunt disperata.Ma rog Domnului ca sa imbunatateasca starea in care ma aflu eu si fata mea.Multumesc,Domnul sa va binecuvinteze

    Apreciază

  3. Buna ziua am o problema si as dori sa ai pot scrie fr Puiu Stefan pentru a gasi
    o solutie la situatia in care ma gasesc.Daca imi puteti trimite o adresa de contact
    astept raspuns la adresa de E-mail

    Apreciază

  4. cine poate sa-mi dea si mie nr de tel a lu Fratele Puiu Stefan de la Hunedoara ?cine poate sa ma ajute sa.mi scire pe adresa mea de mess danielutu_85 multumesc mult..Domnul sa va binecuvinteze

    Apreciază

  5. Buna ziua am o mare problema sunt intre viata si moarte si as dori sa ai scriu fr Puiu Stefan te rog frate in numele lui Isus roagate pentru mine si daca Domnul iti va da un raspuns te rog sa imi spui .Ma rog ca Isus sa ma ajute el stie totul poate totul de ajutorul lui am eu mare nevoie

    Apreciază

    • Am avut si eu urechile tari si limba ascutita , ca si fr.Puiu . Acum e vai de mine . E groaznic sa vrei in fiecare zi sa mori si nici macar pentru asta sa nu mai ai putere ! Frate Puiu intreaba te rog in ceruri , mai am vreo sansa ?

      Apreciază

  6. pacea lui Isus.va rog daca stie cineva nr de tel. a fratelui Puiu am baietelul bolnav si eu sufar de o boala rara si as vrea mult sa vorbesc cu fr.Puiu .va multumesc in numele lui Isus.

    Apreciază

  7. Pacea Domnuluui Isus,va rog si eu daca poate cineva sa imi dea numarul fratelui Puiu,am o fetiva grav bolnava,si vreau ff mult sa pot lua legatura cu fratele puiu.nr meu de tel este 0766350709 va rog din suflt daca cineva are nr sunati ma
    .

    Apreciază

Lasă un răspuns

