Mesaj de la Dumnezeu…


Copilul Meu…e iarăşi dimineaţă
Şi-o nouă zi cu drag îţi dăruiesc…
Am înmulţit izvorul de lumină
Căci mai presus de toate…te iubesc!

Şi te-am vegheat copilul Meu în noapte
Şi ţi-am dat vise sfinte şi odihnă
Învăluit în pacea ce-am lăsat
Tu ai dormit copilul Meu în tihnă…

Şi-acum când zorii ţi-au bătut în geam
Te-am sărutat cu-o rază de lumină…
Tu ai simţit sărutul? M-ai văzut
Ascuns în ziua ce-a venit, senină?

Voi fi cu tine…nu te-ngrijora…
Nu te gândi că drumul e prea greu…
Tu cheamă-Mă în zorii dimineţii
Şi-am să te iau la piept, copilul Meu!

Doar împreună vom străbate viaţa
De-ai să M-asculţi copilul Meu, supus…
Nu te uita la străluciri deşarte
Iubirea Mea îţi este îndeajuns!

Vulcan-09-10-2016    Maria Luca

Lasă un răspuns

