Să-mi fii Tu, Doamne…


Să-mi fii Tu, Doamne Călăuză
În drumul meu pe-acest pământ
E lucrul cel mai minunat,
E dar nemăsurat şi sfânt…
Şi în furtuna cea mai mare
Să-mi fii Tu, Stâncă de salvare
Este nădejdea ce îmi dă
În valuri pace şi-alinare…
Să-mi fii în noapte Tu, Lumină
Şi Far în dimineţi cu ceaţă
E pentru mine chintesenţa
Şi rostu-a tot ce am în viaţă…
Să-mi fii Tu, Alfa şi Omega
Şi Început dar şi Sfârşit
Ca zi de zi să Îţi pot spune
Cât Te iubesc…cât Te-am iubit!

Vulcan-15-10-2016     Maria Luca

Lasă un răspuns

