CRISTIAN VADUVA marturie


N-am tras decat concluzia ca diavolul m-a aruncat, dar Domnul m-a pazit si nu m-a lasat, nu ca sunt bun, ci ca Domnul e bun! Astazi am aflat cate mii de oameni s-au rugat pentru mine- penticostali, baptisti, crestini dupa Evanghelie, ortodocsi, catolici si chiar arabi. M-au sunat si mi-au spus: M-am rugat pentru tine. Sunt atat de recunoscator.

Vezi marturia pe video –

  1. VIDEO UPDATE Cristiana Vaduva 1 – VESTI despre fratele CRISTIAN VADUVA
  2. PART 2 – VIDEO UPDATE Cristiana Vaduva – VESTI despre fratele CRISTIAN VADUVA
  3. AGNUS DEI: Presa despre accidentul lui Cristian Vaduva
  4. CRISTIAN VADUVA – Mesaj UPDATE de la SPERANTA si Cristiana Vaduva
  5. Apel la rugaciune pentru fratele Cristian Vaduva

CRISTIAN VADUVA marturie –

Transcriere Agnus Dei

Pacea Domnului,
sunt Cristiana [fiica fratelui Cristian Vaduva]. Aseara am publicat un anunt in care am specificat ca tata a avut un accident. Acest lucru s-a intamplat ieri in jurul orei 1 cand tata era singur acasa. Eu cu mama eram la Timisoara, eu la facultate, mama la un consult medical. Tata lucra la albine, fiind o zi cat de cat placuta, si s-a urcat pe schela pe care o avem, improvizata din lemn, care urca la mansarda. Aici, a vrut sa isi ia cateva lucruri de care avea nevoie pentru albine. Simtindu-se putin rau, a ametit si s-a dezechilibrat chiar aici pe platforma unde ma aflu eu acum. Aici este usa. Fiind cu spatele, s-a dezechilibrat. A mers cativa pasi in spate. Aici a fost un ics din lemn. Acesta s-a rupt si tata a cazut in gol.

A cazut jos. Aici sunt niste stupi, cativa dintre stupii pe care-i avem in gradina. MARE A FOST MINUNEA CA NU A CAZUT PE EI. Nu putem intelege cum a ajuns jos si nu a cazut pe stupi. ASTA ESTE O MINUNE DE LA DUMNEZEU. Acolo, nu stiu daca se vede, sunt niste muncitori care lucreaza la un pod. Acestia l-au vazut pe tati cand a cazut. Sau, nu stim inca daca l-au vazut sau l-au auzit. Putin probabil sa-l fi auzit pentru ca este distanta destul de mare. Au venit ei si au chemat salvarea.

Sotia fratelui Cristian Vaduva: Ii multumim lui Dumnezeu ca a scapat cu viata si asa a randuit Dumnezeu ca s-a rupt exact mihlocul numai. Daca s-ar fi rupt partea de sus ar fi cazut direct pe stup si acolo ar fi ramas. Insa Dumnezeu l-a pazit si numai mijlocul din partea de sus s-a rupt si a cazut lateral. Multumim lui Dumnezeu pentru mana Lui, care si-a intins-o si acuma, va dam o veste minunata, o veste buna:

E ACASA! E CU NOI!

Cristiana: Tata inca plange si nu-i vine sa creada cum Dumnezeu a lucrat. NU PUTEM sa SPUNEM decat: SLAVA DOMNULUI! Slava si numai Slava! Si-i multumim din suflet pentru ca nu ne-a lasat de rusine. Vrajmasul se lupta cu toata puterea sa ne doboare, dar El e alaturi de noi.

Fratele CRISTIAN VADUVA: De obicei, eram acuzat ca spun multe cuvinte. Imi era greu sa ma incadrez la programele de la biserici. Iata ca am ajuns sa pot sa spun putine cuvinte si nu le-as spune daca n-as fi primit sute si mii de telefoane la care n-am putut sa raspund. Si tot ceea ce vreau sa spun este: IL LAUD PE DUMNEZEU PENTRU TOT CE A FACUT PENTRU NOI.

Ieri, de dimineata, la ora 10:30, am primit un mesaj de la un numar cu 824. Primesc multe mesaje de intarire de la oameni pe care nu-i cunosc. Si in mesaj scria: PREGATESTETE pentru ca in zilele care vor urma, vor veni pentru tine zile de incercari si de durere. Am fost singur acasa, cum probabil v-au spus sotia mea si Cristiana. Am incercat sa lucrez la albine. Am avut o glicemie mare. Si in jur de ora doua, sus pe platforma, vroiam sa-mi iau ceva din mansarda, niste izolatoare pentru stupi. Nu aveam masca pe mine si parca o mana vrajmasa m-a impins in spate. Am vrut sa cad pe podeaua aia ca sa nu ma arunce afara, dincolo de cei patru metri. Dar a fost mai tare mana vrajmasa. Am simtit cum latul mi se rupe in spate. Eram cu spatele. Apoi a urmat o cadere de patru metri. Vreau sa va spun ca nu m-am rugat. Nu am simtit ca sunt puternic. Nu am simtit ca dincolo de toate acestea ma asteapta Domnul. Doar ca am fost foarte linistit. Nu m-am ingrozit.

In momentul in care m-am lovit de beton cu spatele, am simtit ca vreau sa respir si nu puteam. Am dat cu capul de beton, cu spatele. Nu puteam sa scot un sunet si nu puteam sa trag aer. Am avut o forta, o energie, si m-am smucit. M-am aruncat cu fata la pamant in genunchi. De multe ori, n-avem timp si curaj sa stam in genunchiin mod normal si nu m-am rugat. Timp de un minut sau mai mult nu am putut sa trag aer. Nu m-a vazut nimeni. Si apoi, am putut sa trag putin aer si sa spun „Au”. Si apoi, am spus din nou, putin mai tare si mai tare. Am simtit cum imi intra oxigenul. Si cineva trecea, niste muncitori care m-au auzit si au sarit gardul si au venit langa mine. In foarte scurta vreme s-a umplut curtea de oameni. Mi-au spus sa nu ma ridic si am ramas 15 minute pe beton, asa pe genunchi. Apoi, n-am putut de frig la genunchi si m-am pus pe scaun . A venit ambulanta. M-au dus la Lugoj la spital. A aparut si sotia mea. I-am simtit mana calda, ca ma prinde de mana. Am stiut ca-i mana ei. Venise de la Timisoara si apoi mai tarziu venise Cristiana, care face naveta la Timisoara la facultate. Primul lucru pe care am stiut a-l face a fost sa le spun: pune pe internet, sa se roage fratii pentru mine. N-AM STIUT CAT DE IMPORTANTE SUNT RUGACIUNILE VOASTRE. De atatea ori am avut parte de bratul Domnuluiprin rugaciunile pe care le-ati facut.

Dupa cinci ore de investigatii, dupa computer, tomograf, m-au trimis spre judetean, Timisoara. Si acolo, dupa ce m-au investigat, la ora 3 sau 4, impreuna cu sotia, medicul mi-a spus ca (zice plangand) NU AM APROAPE NIMIC de la O CAZATURA DE 4 METRI. N-am tras decat concluzia ca diavolul m-a aruncat, dar Domnul m-a pazit si nu m-a lasat, nu ca sunt bun, ci ca Domnul e bun! Astazi am aflat cate mii de oameni s-au rugat pentru mine- penticostali, baptisti, crestini dupa Evanghelie, ortodocsi, catolici si chiar arabi. M-au sunat si mi-au spus: M-am rugat pentru tine. Sunt atat de recunoscator. Jumatate de noapte m-a ingrijit sotia, pana dimineata aproape si atunci m-a ingrijit Cristiana. Sunt atat de recnoscator. Imi pare rau ca n-am putut sa raspundem la multe telefoane. Au sunat telefoanele intr-una, toata noaptea, toata ziua. La cateva am raspuns si am vrut sa va spunem tuturor ca asta s-a intamplat… daca vorbesc mai mult, ma doare foarte tare in partea stanga. Mi-e zdrobita carnea.

Sotia fratelui Cristian Vaduva, Liliana, citeste raportul medical printre care scrie caci coloana vertebrala e fara fisuri.

Cristian Vaduva: tot satul nostru credea ca am murit. Toti se gandeau la doliu. Au fost cazuri unde au cazut de la doi metri si au ramas paralizati. Iata ca un diabetic a cazut de la 4 metri . Am stat si m-am gandit: dar daca cadeam cu capul in jos? N-as fi avut nici o sansa. Daca cadeam in picioare era foarte greu ca eu am 70+ kg. Daca as fi cazut pe stupi, imi spunea sotia, m-ar fi omorat albinele. Ieri era 12 grade. In fiecare stup erau 10.000 de albine care stateau in ghem. Din cadere, as fi zdrobit 2,3 stupi. Si nu aveam masca pe mine, ar fi sarit mii de albine si m-ar fi omorat. Si n-ar fi avut nimeni curajul sa vina de pe strada, sa ma scape de albine. Dar Domnul le-a stiut pe toate. Vreau sa va spun doar atat: sa va multumesc pentru rugaciuni, sa va spun ca acolo unde suntem programati la evanghelizari, asa cum facem noi de multa vreme, de n-am putut eu sa merg, a mers fetita mea si nu renuntam sa-L laudam pe Creator. Ma rog sa aveti partasie unii cu altii, nu numai in ceasul necazului, ci pretutindeni. Am stat si m-am gandit ca de atatea ori mi-a fost curtea goala. Dar, cand am fost trantit jos, mi-a fost umpluta curtea de oameni. Va multumesc din suflet. Domnul sa va binecuvanteze. Sa fie Domnul cu voi. Va iubim din suflet. Fie ca Domnul sa va rasplateasca, sa va mantuiasca pe toti care ati fost alaturi de noi. Va multumim. Domnul sa fie cu voi, frati, prieteni, pe toate meleagurile. Suntem recunoscatori si speram ca aceasta imprimare facuta cu un telefon, sa fie un raspuns pentru ce face fratele Cristian si cum a lucrat Dumnezeu si si-a facut prezenta si in ziua nenorocirii noastre. Laudat sa fie Domnul. Glorie Lui.Amin.

https://rodiagnusdei.wordpress.com

Lasă un răspuns

