Eu Te aștept să vii în viața mea!


Maria LucaAm pus la ușa inimii un lacăt
Și cheia am pierdut-o…nu știu unde…
E întuneric și e frig acolo
Căci nici o rază nu o mai pătrunde…
Tristețea și-a făcut culcuș de lacrimi
Și-i ține companie doar suspinul
Mai rar se naște între ei un zâmbet
Anemic și amar cum e pelinul…
Îmi pare rău acum că am închis-o
Că nu i-am dat o șansă spre visare
Căci uneori m-apasă și mi-e greu
Și nu găsesc cuvânt de alinare…
Dar parcă-mi amintesc că cineva
Mi-a spus cândva o vorbă înțeleaptă
Că dragostea e cheaia ce deschide
O inimă ce plânge încuiată…
De-aceea zic…Ascultă-mă Iubire
Eu Te aștept să vii în viața mea..
Deschide ușa inimii prin Tine
Și fă-Ți culcuș să locuiești în ea!!!

Vulcan-30-10-2016     Maria Luca

Lasă un răspuns

