Spune-mi prietene…


Spune-mi prietene…hai spune-mi
Oare nu te-ai săturat
Să alergi…să strângi întruna
Și să pierzi ce-ai adunat?
Nu te-ai săturat de lacrimi
De durere și suspine?
Nu ți-e dor să vezi seninul
Și să simți că-ți este bine?
Spune-mi unde cauți tu pacea
Prietene…pe care drum?
Poate-o cauți pe calea largă
Unde-i negură și fum?
Hai, întinde a ta mână
Să o prind în palma mea…
Vreau să îți arăt amice
Calea ce te va salva…
E o cale știu, îngustă
Dar e plină de iubire
Și la capăt te așteaptă
O eternă fericire!

Vulcan-31-10-2016      Maria Luca

Lasă un răspuns

