De nu Te-aș fi-ntâlnit Iubire…


De nu Te-aș fi-ntâlnit Iubire
Mă-ntreb ce viață-aș fi avut…
Fără Lumină-n întuneric
Și în furtună fără Scut…
Adesea stau și mă gândesc
Că dacă nu mi-ai fi vorbit
Atât de minunat…de tainic
N-al fi știut că sunt iubit
Și n-aș fi înțeles că jertfa
Ce-ai îndurat-o pe calvar
A fost ca eu să am viață
Să pot primi iertarea-n dar…
De nu Te-aș fi-ntâlnit Iubire
Eram și azi un păcătos
Dar m-ai făcut un fiu de Rege…
Un fiu de Rege, glorios!

Vulcan-15-11-2016    Maria Luca

Lasă un răspuns

