Am să Te caut…


Am să Te caut…am să Te caut Isuse
În fiecare splendid răsărit…
În fiecare zi ce-mi dăruiești
Prin care-mi amintești că sunt iubit…

Am să Te caut când soarele apune
În stele mii ce-n noapte strălucesc
Și am să zbor cu gândul printre ele
Să-Ți cânt Isus…să-Ți spun cât Te iubesc!

Și-am să Te caut în fiecare clipă
Și-am să Te chem în fiecare ceas
Să fii cu mine…Dragoste nestinsă
Să umpli golu-n inimă rămas…

Și-am să Te laud Doamne…am să-Ți cânt
Cântări cum nu sunt multe pe pământ…
Cu mâinile-nălțate către ceururi
Am să Te-aștept Părintele meu Sfânt!!!

Vulcan-22-11-2016    Maria Luca

Lasă un răspuns

