Dacă-ai putea să înțelegi…


Copilul Meu, dacă-ai putea
Să înțelegi a Mea Iubire
Ai alerga la poala crucii
Să cauți acolo mântuire
Și n-ai mai rătăci prin noapte
Atât de trist și părăsit
Căci ți-aș șopti copilul Meu
Cât te iubesc…cât te-am iubit…

Dacă-ai putea copilul Meu
Să simți în inima din piept
Cât e de mare-a Mea Iubire
Și cât de mult Eu te aștept
Ai părăsi lumeasca cale
Zdrobit fiind de-al tău păcat
Și ai veni la pieptul Meu
Să cauți odihna ce-ai uitat…

Eu încă mai privesc spre tine…
Eu încă stau și te aștept
Și mare e a Mea-ndurare
Căci Eu sunt Tată bun și drept
Dar va veni un timp, știi bine
Când harul Meu se va sfârși…
Vino acum copilul Meu
Și veșnic Eu te voi iubi!

Vulcan-23-11-2016

Lasă un răspuns

