Bună dimineața…iarnă!


Bună dimineața iarnă…Cât de minunată ești
Parcă-ai fi o feerie dintr-o lume de povești…
Curățești prin albul tău tot noroiul ce mă doare,
Aduci strălucire-n viață și în suflet sărbătoare!

Bună dimineața iarnă…tu mă faci să prețuiesc
Și mai mult căldura-n care azi, am harul să trăiesc…
Pui la geam cu măiestrie flori de gheață, fulgi de nea
Prin lumina ce-ntrevăd îmi anunți prezența ta…

Cred că undeva-n ascuns eu te-am așteptat să vii…
Mi-a fost dor de albul tău peste dealuri și câmpii…
Ai trezit în mine pruncul ce e iarăși fericit…
Bună dimineața iarnă…la noi bine ai venit!!!

Vulcan-13-12-2016     Maria Luca

Lasă un răspuns

