Mulțumesc că ești cu mine…


Dintr-o mână de țărână
Doamne, în a Ta-ndurare
M-ai făcut lumină-n lume,
Pe pământ m-ai făcut sare…

Din ființa mea plăpândă
Ai făcut Părinte Sfânt
Trâmbița ce sună-n noapte
Și vestește-al Tău Cuvânt!

Dintr-o mână de țărână
Sunt un fiu de Împărat
Ocrotit de-a Ta iubire
Și-n tot binecuvântat!

Mulțumesc că ești cu mine…
Mulțumesc că mă iubești
Că-mi răspunzi la rugăciune
Și în taină îmi vorbești…

Mulțumesc că încă-o zi
Mi-ai dat harul să trăiesc…
Să Te laud să Îți cânt
Și să-Ți spun cât Te iubesc!

Vulcan-30-11-2016      Maria Luca

Lasă un răspuns

