Da…Te iubesc Isus!


Da….Te iubesc Isus cum niciodată
Nu am iubit și nu voi mai iubi…
Ești însăți Chintesența vieții mele
Și dorul meu zburând spre veșnicii…

Și Te iubesc cu cerul și pământul,
Cu tot ce văd, ce simt și ce visez
Doar Tu mă mângâi Doamne în furtună
Și calea îmi arăți să Te urmez…

Și Te iubesc cu inima fierbinte,
Cu orice gând ce l-am transpus în vers
Și Te aștept să mă cuprinzi la pieptu-Ți
Și să zburăm apoi în univers…

Cu Tine nu-s furtuni să mă doboare
Și nu e val să-mi clatine ființa…
Sub steagul Tău voi fi victorios
Căci Tu-mi dai pacea, harul și credința!

Cu Tine-alături voi străbate calea
Chiar de sunt spini pe ea și mă rănesc
Știu…îmi vei unge rănile ce dor
Și-ai să mă-nveți în dragoste să cresc!

Vulcan-11-12-2016      Maria Luca

Lasă un răspuns

