Mai spune-mi Doamne un cuvânt…


Mai spune-mi Doamne un cuvânt
Mi-așa de sete Tată
De apa vie din Scripturi
Ce sufletu-mi adapă…
Mi-așa de dor de glasul Tău
În sfântă părtășie
Să-mi spui din nou că mă iubești
Pe mine, dintr-o mie…
Mi-e dor de dulcea mângâiere
A Duhului Tău Sfânt
Când uneori mai cad pe cale
De valuri mari înfrânt…

Mai spune-mi Doamne despre cer,
De țara mult visată
Unde m-aștepți s-ajung și eu
La sânul Tău de Tată…
Mai vino iar Părinte Sfânt…
Mi-așa de dor de Tine
Doar Tu reverși în viață har
Și zilele senine…
Te-aștept din nou în cămăruță
Cum o făceam de mult…
Mi-așa de dor de Tine, Tată
Mi-e dor să Te ascult…

Vulcan-04-01-2017        Maria Luca

Lasă un răspuns

