Mereu, mereu te voi iubi!


Eu nu-ți voi spune că-i ușor
Să te ridici când ești lovit
Și nu-i ușor să poți zâmbi
Când ești de toți batjocorit…

Și n-am să-ți spun că frumusețea
O vei găsi la orice pas,
Că nu vei întâlni durerea
Și nici al suferinței glas…

Eu n-am să-ți spun că-n viața ta
Vor fi doar zile fericite
Că vei avea mulțimi de vise
Și de speranțe împlinite…

Eu n-am să-ți spun copilul Meu
Că răul te va ocoli
Dar nu uita: Voi fi cu tine…
Mereu, mereu te voi iubi!!!

Vulcan-14-01-2017      Maria Luca

Lasă un răspuns

