Gândește bine căci Cel ce-așteaptă e Dumnezeu!


Mă doare mult amicul meu
Când văd pe drum cum rătăcești…
Când văd ce iarnă a nins în tine
Și ai uitat să mai iubești…

În ochi adesea când te privesc
Văd numai ceață…văd numai fum…
Atâtea teamă te însoțește
Și-atâta noapte pe-al vieții drum…

Mă doare vorba ce o rostești
Și gându-ascuns printre cuvinte…
Mă doare gestul ce l-ai oprit
Ce-ar fi-nflorit în doruri sfinte…

Mă doare mult amicul meu
Că nu m-asculți…că nu-nțelegi
Că doar în tine mai stă puterea
Pe care cale de-acum s-alergi…

Privește…astăzi întind o mână
Spre tine amice…e gestul meu
Ce te îndeamnă…gândește bine
Căci Cel ce-așteaptă e Dumnezeu!

Vulcan-15-01-2017      Maria Luca

Lasă un răspuns

