Ca un râu ce străbate zi de zi viața mea…


Ca un râu ce străbate zi de zi viața mea
Simt prezența-Ți divină…simt prin duh pacea Ta….
Harul Tău mă-nconjoară și-nfloresc în Cuvânt
Și-mi dai aripi să zbor către cer cu avânt…

Mă mângâi Tatăl meu cum n-am fost mângâiat…
Mă iubești cum nicicând n-am crezut…n-am visat…
Mâna Ta mă atinge și-n adânc mă-nfior
Căci de mult Te căutam și de mult mi-era dor…

Azi Îți cânt fericit…ești aici Tatăl meu…
Lângă Tine mi-e bine și pe cale nu-i greu…
Simt iubirea-Ți divină și mă bucur de ea
Ca un râu ce străbate zi de zi viața mea!

Vulcan-03-02-2017       Maria Luca

Lasă un răspuns

