Unde ești?


Unde ești? Pe care cale
Pașii ni s-au despărțit?
Oare m-ai uitat Părinte,
Ai uitat că m-ai iubit?
Știu, ades Te-am întristat
În umblarea mea prin lume
Dar îmi pare Tată rău
Și mi-e greu de nu pot spune…
Unde ești? Oare nu vezi
Lacrimile-mi de căință?
Nu vezi Doamne slăbiciunea
Ce umbrește-a mea ființă?
Ruga mea o mai asculți
Când Te chem în părtășie?
Mai trimiți pe Duhul Sfânt
Să reverse bucurie?
Unde ești? Privesc în urmă
Dar văd numai pașii mei…
Oare m-ai uitat Părinte
Rătăcit prin negre văi?

”Fiule, Eu sunt cu tine…
Te-am iubit și te-am vegheat…
Când ți-a fost mai greu pe cale
Eu, pe brațe te-am luat!
Spui că vezi numai o urmă?
Da…dar urma-s pașii mei
Căci te port la pieptul meu
Peste munți și peste văi…
Eu te văd! Eu te ascult!
Sunt cu tine zi de zi
Numai tu rămâi pe calea
Care duce-n veșnicii!”

Vulcan-12-02-2017    Maria Luca

Lasă un răspuns

