Te rog să mergi cu mine!


Te rog să mergi cu mine Tată pe drumul greu și înspinat…
Mi-e trupul slab și obosit și sunt așa însingurat…
Mi-e dor să văd din nou lumina…să simt căldura feței Tale
Să nu mai rătăcesc pe calea în care e doar plâns și jale…

Te rog să mergi cu mine Tată…mi-așa de dor de pacea Ta,
Mi-e dor de dragostea curată ce numai Tu o mai poți da
Căci cerul vieții mele Doamne e rece-acum și înorat
Și valuri multe mă lovesc și vânturi înghețate bat…

Te rog să mergi cu mine Tată…fii Prieten bun și credincios…
Fii Călăuza ce mă duce mereu la țărmul luminos…
În Tine Doamne mi-e nădejdea…ești Stânca și Tăria mea
Rămâi cu mine căci e noapte și mult mi-e dor de pacea Ta!!!

Vulcan-12-03-2017     Maria Luca

Lasă un răspuns

