Ești Doamne-așa de minunat!


M-aplec în fața Ta, Părinte
Cu reverență și uimire
Când văd în jurul meu natura
Cum iar renaște din…iubire
Și mâinile-mi înalț spre ceruri
Să-Ți mulțumesc Părinte Sfânt
Că mi-ai dat harul să mai văd
O primăvară pe pământ…

M-aplec cu reverență Tată
Uimit de-atâta frumusețe
Când văd născut din clisa rece
Un ghiocel ce-mi dă binețe
Și glasul meu înalță-n zare
Un cânt cum nu am mai cântat
Aprins pe-altarul inimii:
Ești Doamne-așa de minunat!

Vulcan-23-02-2017     Maria Luca

Lasă un răspuns

