Cu mâinile-amândouă…


 

Cu mâinile-amândouă am construit o casă
Și-o mică odăiță în care să mă-ncui…
Acolo mi-am deschis izvoarele din suflet
Cum n-am făcut-o Doamne în fața nimănui…

Cu mîinile-amândouă am ridicat altarul
De jertfă necurmată, de cânt și închinare
Și-n ceas de părtășie Te simt în cămăruță
Cum mă-nfășori în pace și binecuvântare…

Cu mâinile-amândouă am pus pe masă pâine,
Am mângâiat și poate, cândva, am dojenit…
Am alinat orfanul și văduva sărmană…
O tainică comoară în ele am găsit…

Și mâinile-amândouă le-am înălțat spre ceruri
Salvate de osândă, de orișice păcat…
Prin ele-Ți mulțumesc și-Ți laud măreția…
Sunt două mâini de aur ce-n haru-Ți mi le-ai dat!!!

Vulcan-24-02-2017    Maria Luca

Lasă un răspuns

