Nu-Ți cer nimic!


Nu-Ți cer nimic… Nu-mi mai doresc
Nimic din tot ce-i pământesc
Ci vreau în fiecare zi
Să Te slăvesc… Să Te iubesc…

Nu-Ți cer nimic… Nu vreau averi
Ce-oricum aici, cu toate pier…
Vreau doar un strop de sănătate
În traiul meu cel efemer…

Nu-Ți cer nimic… Mi-e dor de Tine
De pacea și iubirea Ta…
De mi-ai vorbi mi-ar fi de-ajuns
Nimic în plus nu aș mai vrea…

Să știu că mă aștepți acolo
În țara ce mi-ai pregătit
E tot ce vreau… Nu-Ți cer nimic
Atâta doar… Să fiu iubit!

Vulcan-28-02-2017

Lasă un răspuns

