Mă-ncred în Tine, Doamne!


Mă-ncred în Tine, Doamne când valuri fără număr
Lovesc în barca vieții….eu mă încred în Tine
Căci Tu îmi dai putere și Te-ngrijești Părinte
Să nu duc lipsă Doamne nicicând, de nici un bine…

În harul Tău mă-ncred…în sfântul Tău Cuvânt
Ce-aduce-n suflet pace și-n inimă alin
Căci Tu, doar Tu Isuse ești Medicul Suprem
Ce vindeci suferința și-alini orice suspin…

Mă-ncred în Tine, Doamne cu tot ce am…ce sunt…
Cu-ntreaga mea ființă eu mă încred în Tine
Căci știu…pe drumul vieții mereu îmi ești alături
O sfântă Călăuză spre zările divine!

Vulcan-17-03-2017      Maria Luca

Lasă un răspuns

