Oprește Doamne încercarea!


Oprește Doamne încercarea
Ce iar îmi tulbură ființa…
Mi-s ochii veșnice izvoare
Și-așa de mică mi-e credința…

Pe drumul vieții am căzut
Lovit de valurile multe
Și n-a fost nimeni să m-aline
Și n-a fost nimeni să m-asculte…

Oprește încercarea Doamne
Și teama din inima mea…
Mă doare slăbiciunea Tată
Și drumul nu-l mai pot vedea…

Și mult mi-e dor de pacea sfântă
Ce am găsit la Pieptul Tău,
De glasul Tău, Iubirea Ta
Și ochii Tăi de dumnezeu!

Oprește încercarea Doamne
Căci mi-e povara mult prea grea
Și spinii mă rănesc pe cale
Și vorbe prind a mă durea…

În marea-Ți milă și-ndurare
Mai netezește Tu cărarea
Și-ascultă ruga mea umilă…
Oprește Doamne încercarea!

Vulcan-24-03-2017        Maria Luca

Lasă un răspuns

