Bună dimineața Tată!


Bună dimineața Tată…astăzi plouă și e frig…
Mă aplec în rugăciune și cu dorul meu Te strig:
‘Lasă Doamne peste mine din căldura Ta cea sfântă
Pune-mi în inimă pace, viața îmi binecuvântă…

Cerul nu se mai zărește… soarele-i ascuns de nori…
Dansul ploii bate-n suflet… naște-n duhul meu fiori…
Mai șoptește-mi Domnul meu despre dragostea curată,
Despre-al Tău Cuvânt divin ce nu piere niciodată!

Plouă Tată, și e frig, dar aici e cald și bine…
Stau în cămăruța mea și privesc cu dor spre Tine…
Cu adâncă reverență Domnul meu Îți mulțumesc
Pentru-această nouă zi… pentru faptul că iubesc!!!’

Vulcan-18-06-2017     Maria Luca

Lasă un răspuns

