Eu am nevoie Doamne!


Eu am nevoie Doamne de Tine-n viața mea
În clipele ferice și de furtună grea…
Eu am nevoie Doamne de-a Ta Iubire sfântă,
De Harul ce ridică ființa mea pe Stâncă…

Eu am nevoie Doamne de Duhul Tău cel Sfânt
Să-mi fie Mângâiere în drumul pe pământ
Și am nevoie Doamne de-al Tău Cuvânt în viață
Să-mi dea învățătură, putere și povață…

În viață  am nevoie de Tine, Domnul meu
Să stau la poala crucii… să mă iubești mereu…
Eu am nevoie Doamne de Tine tot mai mult
Să stau la poala crucii și glasul să-Ți ascult!

VULCAN-10-07-2017     Maria Luca

Lasă un răspuns

