Am strigat spre Tine, Doamne!


Am strigat spre Tine, Doamne
Din necaz și strâmtorare…
Te-am rugat să-mi dai putere
Să legi rana ce mă doare…

Doamne, am strigat spre Tine
Medic bun și minunat
Și din cerul slavei Tale
Ai răspuns când Te-am chemat…

M-ai atins cu mâna-Ți sfântă
Mi-ai șoptit cu glas duios
Că mereu vei fi cu mine
Prieten bun și credincios

Și, în sfânta părtășie
Am simțit pe Duhul Sfânt
Cum mi-a dat în trup putere
Să pășesc mai cu avânt…

Am strigat spre Tine, Doamne
Din a gropii fărdelege
Și m-ai ridicat pe Stâncă,
M-ai făcut un fiu de Rege!

Vulcan-02-08-2017     Maria Luca

Lasă un răspuns

