Eu sunt cu tine!


Copilul Meu…de-atâtea ori
Ți-am ascultat suspinul
Și pașii-n noapte ți-am vegheat
Și ți-am trimis alinul…
Când M-ai chemat din strâmtorare
Eu ți-am răspuns mereu
Ți-am dat prin Duhul Sfânt putere,
Te-am susținut la greu…

Copilul Meu…am fost cu tine
Prin soare și furtună
Pe marea vieții zbuciumată
Adus-am vreme bună…
Când dorul tău, în părtășie,
Mă implora să vin
M-am coborât în odăiță
Și ți-am dat Har Divin…

Mă-ntreb acum…de ce mai plângi?
Ce poți să-ți mai dorești
Când Eu te port în biruință
Spre slăvile cerești?
Spui că e drumul greu? Că spini
Pe drum Mi te rănesc?
Tu fii puternic…Sunt cu tine
Căci veșnic te iubesc!!!

Vulcan-04-08-2017      Maria Luca

Lasă un răspuns

