Sonet atemporal


Îmi plouă-n gânduri ticăituri seci Și cad secunde-n ploaia agasantă, Ca, țintuit de-a timpului secantă, Să simt că am pe zile ipoteci. Pendula mă marchează obsedantă Făcându-mă prizonier pe veci, Dar simt că sunt către netimp poteci Și către evadare variantă. Da, am găsit sub ploaia de secunde Umbrela veșniciei, un trofeu Care de timp…

Maria Luca

Mai spune-mi Doamne…


  Mai spune-mi Doamne un cuvânt… Mi-e sufletul flămând de Tine Când stau în sfântă părtășie Privind spre zările senine… Mai spune-mi un cuvânt Părinte Prin Duhul Tău Mângâietor… Te-aștept umil în cămăruță Și-mi plânge inima de dor… Mai spune-mi Doamne din Cuvânt Și pune rugă-n gura mea… Învață-mă să merg pe calea Ce mă va duce-n țara Ta! Mai spune-mi Doamne…Mi-este dor… Mi-e tare dor să Te ascult… Îmi fac din inimă altar Căci Te iubesc așa de mult!!! Vulcan-10-09-2017     Maria Luca