………ISPITA………


  Cârligul aruncat în apă nu poate face rău peștelui atâta timp cât peștele nu-l înghite ! Nu ispita reprezintă păcatul ci atitudinea noastră de a nu ieși din ea și a-i răspunde pozitiv. Când vine ispita caută cu toată puterea drumul acela pe care Dumnezeu l-a pregătit ca să ieși din ea. Când vezi…

Maria Luca

Mă iartă Doamne!


  Mă iartă Doamne pentru gândul sumbru Ce încă rătăcește-n mintea mea… Mă iartă pentru teama ce m-apasă Și-mi ține încleștată inima… Mă iartă Tată pentru rugăciunea Ce n-am rostit în ceas de cercetare… Mă iartă pentru cântul ne-cântat În zilele de har și sărbătoare… Mă iartă Doamne pentru-atâtea lacrimi Ce fără rost s-au scurs și m-au durut… Mă iartă pentru pâinea ne-mpărțită Când cel de lângă mine n-a avut… Mă iartă Tată pentru vorba dulce Ce a rămas tăcută în ungher… Mă iartă pentru lucrurile toate Ce nu le merit, totuși Ți le cer… Atât de slabă mi-e ființa Doamne Dar dragostea din mine zilnic crește De-aceea iar, Te rog cu umilință: ”Mă iartă Doamne și mă curățește!” Vulcan-14-09-2017     Maria Luca